Followers @ Maka.N

Tuesday, March 15, 2011

RFC at Ipoh

Rasenyer dah ramai yang sedar akan kehadiran RFC di Malaysia... Memula dulu HPA bukan RFC kat Kedah jer... Terliur lar jugak memandangkan RFC xde kat Ipoh... Dan sekarang, mE leh meriakan diri kerana RFC dah bukak dah kat Ipoh... Yang lagi best, dekat lak tu ngan rumah mE... Muahahaha...

Set 3 ketul ayam
Besau2 ayam dia k...

Yang ni lak 2 ketul punyer
Nak order Mee Bandung, tapi xde lagi... Aisehhh...

mE suke RFC satey

Yang ni wedges...
Tapi mE x bape suke sebab ade mayonis jer...
Kan sedap ade Cheezy Cheese...
Kalau xnak tiru KFC pun, RFC leh taburkan serbuk cili or lada atas tu... Mesti sedap...

Yang nyata RFC ni memang sarat... Tu pasal air sarsi or pepsi dah abes. Tinggal Jus jer...
Dan lagi kesian, bilangan pekerja x cukup...
Sape yang baru pas abes SPM tu, meh lar keje kat sini... Hehehe..

...Pintu masuk...

mE @ Commet
Ayam goreng RFC memang tip top rangup dia... Tepung dia sedap. Tapi kalau ikut tekak mE, mE nak masinkan sikit... Agak tawar lar rasenyer... Hehehehe... But my most fevret menu adalah Satey diorang... Satey sedap, kuah pun sedap... Hik3... Jadi secara jujurnya, mE kasi 4 bintang kat RFC....


RFC Ipoh
No. 13, Bangunan Komas
Jalan Kledang Raya 22,
Taman Alkaff, 30100,
Ipoh Perak

Dan nak tau lebih lanjut tentang RFC mahupun HPA leh klik SINI

7 comments:

  1. Try aritu,roti dia keras.Ayam dia kurang rasa rempah sket.

    Tapi tu kat Sungai Petani lah.

    Amik masa sket.Baru berapa tahun je buka menda ni.=)

    ReplyDelete
  2. Kalau lawan KFC siapa menang?

    ReplyDelete
  3. jamil : ko bior betui??? org kate kat sg petani lg sedap dari kat ipoh ni... huhhu... xper, InsyaAllah HPA akan improvekan resepi dia... huhuhu

    pizli : bg aku, majoi FC lar yg menang sebab aku asal manjoi... muahahaha

    ReplyDelete
  4. manjoi FC bakal aku yg bukak... hahaha

    ReplyDelete
  5. akk,RFC ni kat belah mane ya?xnmpk pn kt silibin 2 :(

    ReplyDelete
  6. taman alkaff, silibin. dkt blkg kedai tayar continental

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails